+386 41 255 025 info@grafex.si

Fakulteta za strojništvo – nova spletna stran revije VENTIL

Za FS oz. revijo Ventil smo kreativno zasnovali in postavili novo spletno stran, ki je sodobna in omogoča učinkovit pregled vsebin.
Ventil je revija za fluidno tehniko, avtomatizacijo in mehatroniko, katere poslanstvo je prenos znanja v prakso, nadaljnji razvoj in popularizacija teh področij, kot tudi skrb za strokovno izrazoslovje na omenjenih področjih.

Nova celostna podoba spletne strani ZZZS

Za krovno spletno platformo ZZZS smo zasnovali novo celostno grafično podobo. Naša odgovornost je bila oblikovanje podobe, ki bo vizualno atraktivna, prijazna in prijetna do uporabnika ter bo omogočala ustrezno interaktivnost.

50 let OZS

50 letno obdobje delovanja OZS smo prikazali v lični brošuri, ki je bila predstavljena na jubilejnem dogodku. Čeprav vsebina sega daleč v preteklost, je podoba brošure skladna s sedanjostjo v katerem ta pomembna organizacija deluje.

Sir Sirarne Sešlar z oznako Demeter v prenovljeni FB srajčki

Pomen lokalnih ponudnikov kmetijskih pridelkov in izdelkov ostaja/postaja neprecenljiv. Na Kmetiji Sešlar se tega dobro zavedajo, saj svojo BZ gradijo načrtno in postopoma. Pred časom smo pripravili njihovo prenovljeno fb predstavitev.
Z ekološkim kmetijstvom se ukvarjajo že od samih začetkov certificiranja v Sloveniji. So imetnik certificirane blagovne znamke Demeter, ki je kolektivna blagovna znamka za biodinamično kmetijstvo in pomeni višji standard znotraj ekološkega kmetijstva.

Načrtovanje, kreativna zasnova in oblikovanje etikete za stekleno embalažo

Prvi vtis, ki ga etiketa pusti na kupca je nepopravljiva. Na etiketi so vse ključne informacije – vizualne in vsebinske. Za slivovo žganje pod imenom Majevački Gorštak prenašamo sporočilo, kako edinstven pomen na nastanek te tradicionalne pijače ima geografski položaj ter ljudje, ki tam živijo.

30 letnica SKEI

Za SKEI, ki v letošnjem letu obeležuje okroglo obletnico delovanja, smo ob tej priložnosti prenovili logotip. Umestitev 30 let je sledila zamisli, da v osnovni logotip bistveno ne posegamo, izpostavi pa se usmerjenost v prihodnost – naprej.

I.H.S. nadaljuje s krepitvijo lastne BZ

Za I.H.S. kot vodilnega proizvajalca sistemov za avtomatizacijo proizvodnih procesov, smo prenovili asortiment izdelkov za krepitev njihove lastne blagovne znamke.

Spletna stran RIK

Razvoj identitete oz. podobe podjetja je kontinuiran proces, ki za seboj potegne številne aktivnosti. Na spletnem mestu, ki smo ga zasnovali, smo implementirali nekatere novosti, ki omogočajo boljšo UX.
Podjetje deluje na specifičnem področju industrijskih procesov.

Online katalog Ford Dodatna oprema

Dodatno opremo BZ Ford smo predstavili v fizičnem katalogu ter njegovi spletni različici.

Soboške novine

Ko smo prevzeli skrb nad podobo časnika Soboške novine, smo poskrbeli, da je le ta dobil tudi osveženo podobo.