+386 41 255 025 info@grafex.si

Kolesarska zveza Slovenije – spletna stran

najmočnejše zveze na svetu. Najboljši kolesarji si zaslužijo tudi statusu primerno podobo in spletno predstavitev, ki seveda olajša vsakdanjik mnogih društev, ki vzgajajo nove šampione.

Kampanja »Iščemo brihtne glave«,

ki je naročniku prinesla rekordno število prijav za štipendiranje. Na podlagi raziskave trga smo se odločili za manj formalen, mladim bližji komunikacijski stil, dodali pa smo tudi elemente gamifikacije, ki je zelo aktualna v digitalnem marketingu.

Kot dodaten motivator v obliki izziva (v skladu s sloganom) smo oblikovali test, povezan s panogo naročnika, vsi, ki so ga uspešno rešili in ga oddali skupaj z vlogo pa so dobili nagrado.

Količevo karton – zaposlitvena kampanja

Na osnovi naročnikovih želja in naših kreativnih predlogov smo z igro besed ter usklajeno grafično podobo izvedli zaposlitveno kampanjo ter obvestili številne potencialne kandidate o priložnostih za delo, ki jih ponuja naročnik. Kombinacija digitalne in analogne kampanje, se je že večkrat izkazala za zelo uspešen način doseganja ciljnih skupin.

Embalaža

Snujemo številne embalaže za prepoznavnost blagovnih znamk in poskrbimo od kreativne zasnove do razvoja in končne produkcije. Ker prvi vtis je pomemben. Embalaža je tista ki prodaja, zasnovati jo znamo trajnostno.

Embalaža

Online katalog Ford DO

Dodatno opremo BZ Ford smo predstavili v fizičnem katalogu ter njegovi spletni različici.

Online katalog - Ford

Pizzerija Čebelica – spletna stran

Najboljša picerija v kraju si zasluži najboljšo spletno predstavitev.

Spletna stran - Pizzerija Čebelica

Načrtovanje, kreativna zasnova in oblikovanje etikete za stekleno embalažo

Prvi vtis, ki ga etiketa pusti na kupca je nepopravljiva. Na etiketi so vse ključne informacije – vizualne in vsebinske. Za slivovo žganje pod imenom Majevački Gorštak prenašamo sporočilo, kako edinstven pomen na nastanek te tradicionalne pijače ima geografski položaj ter ljudje, ki tam živijo.

Sir Sirarne Sešlar z oznako Demeter v prenovljeni FB srajčki

Pomen lokalnih ponudnikov kmetijskih pridelkov in izdelkov ostaja/postaja neprecenljiv. Na Kmetiji Sešlar se tega dobro zavedajo, saj svojo BZ gradijo načrtno in postopoma. Pred časom smo pripravili njihovo prenovljeno FB predstavitev. Z ekološkim kmetijstvom se ukvarjajo že od samih začetkov certificiranja v Sloveniji. So imetnik certificirane blagovne znamke Demeter, ki je kolektivna blagovna znamka za biodinamično kmetijstvo in pomeni višji standard znotraj ekološkega kmetijstva.

Facebook stran - Kmetija Sešlar

ZD Zagorje – nova podoba & spletna stran

Vsak jubilej je priložnost za spremembo in v ZD Zagorje je bila to prenova njihove celotne grafične podobe in vzpostavitev nove spletne strani. Sodobna spletna platforma rešuje izzive novodobnega uporabnika zdravstvenih storitev in omogoča učinkovito komunikacijo ter hiter dostop do vseh informacij.

Spletna stran - Zdravstveni dom Zagorje

Pošta Slovenije – mapa za filatelistične navdušence

Naročnik je Izbral naš kreativni predlog izgleda letne mape znamk za filatelistične navdušence in zbiratelje, ki jo izdaja Pošta Slovenije. V mapi so predstavljene priložnostne znamke preteklega leta, elegantno mapo v srebrnih barvah pa krasi ekipno delo naših oblikovalcev.